Friday, July 17, 2009

dUApOLOhENaM???!!!

hoooola MistaComp...

sebenarnya aku...

"boleh x jgn gune ayat 'sebenarnya' untuk permulaan ayat..

aku sebenarnya...

adek-beradek x??"






okeh MistaComp aku bru dpt no giliran ntok PQS akuh no 26 okeh tuh xpnting sngt..

kt name list pon name aku mmg no. 26

birthday aku pon 26.03.92

ituh kire kebetulan kan..pastuh aku terpikir..benda2 mcm nih berkaitan dengn naseb ke??

kalo kt kwsn luor bndor..musti dh ader pro n kontra die..

nnt kuar segale mak nenek bagai superstitios karut-marut..

tapi sekarang nih kiter bkn bley kter org luor bndor jer..

skunk nih org2 besor Malaya pon percaya bende2 nih..its up to them...

tapi...

kite sebagai orang Islam tahu pegangan kiter aper..kita dh sedia tahu..


saper xtahu meh aku btaw..kalo x ak btaw MistaComp jer...

manusia hanya merancang...Allah yang tentukan..

kite hanya perlu percaya kepada Qada' dan Qadar Allah...

aku tertnyerlakan..macm mne manusia predicts their own fortune...Allah ade bgi petunjuk ke?

laenla jadi mcm Notradamus tuh..siap ade Book Of The Prophecy agik...

pastuh gimana pula wujudnya 'fortune cookies'...

aku rser fortune cookies itu hnyelah umpama..

sebiji biskut yang tawar dn berisi kertas yg bertaip di atasnya..

tapi jgn memaen...(ehh..maen-maen:ikut tone rawk..)

sebab kn cookies ni lah orang Islam lupa pegangan...

orang laen ak xkesah ar kan..agama diorg ader pegangan masing-masing..

sooo sebenarnya MistaComp aku nk kter kt sini at da beginning i feel sooo xcited..

smpi engt naseb aku baik..padahal ituh semua dlm pernacangan Allah lagik..

tiada siapa pun tahu tnntg perancangan Allah..

itulah sebabnya kita ade solat sunat istikharah...minta petunjuk dari Allah..

mudah dn InsyaAllah berkesan..

tapi engt..niat tak menghalallkan cara..niatla degn ikhlas lillahitaala...

0 per nk kate?: