Sunday, June 21, 2009

Hah!!!!20??!!

whoa...waahh aku on kt skool hahaha...its just me and farah here.ooOOps ader dak f4 sorang..nih citer aku weekend yang lepas. Ramai gak arr balik umah msg2 sebab der hal ihtifal laa der hal kem laa der hal atuk kawen agik ar..ntah arr yg pasti tuh bukan citer aku.
yang beznyer ary jumaat tuh sedang aju sibok melayan seorang diri bab world cup tetiber....!!

" weh F5 yang tinggal cumer 20 org jer.. so aku dh minx kt pengetua...."
'weh xbley blah weh pengetua tross ummu ko mmg xkey blah..'
lpas ummu pot pet pot pet.. aku pon xtaw paper ak tros blah pulang ke tempat yang selayaknya.

malam tuh...
"weehhh huda sore abg die macho gilak..macho man!!"
"hah!! ye ker!!"
"aloo megat,..pot pet pot pet"
"weh megat mner der abg laa ituh bapak die.."
'aduss spoil+_+'
aku nmpk mimo berjalan dengan kabutnya...
"hah!!Mimo cepattt dah nk start!!!"
maser tuh ak bru teringat kitorg reramai nk tngok citer nur kasih..masyuk sehh. Dayah J xabeh2 ngn remy ishak die naik muak aku.Sambil tngok tuh ak bleh lagi nk tension ngn budak yg kt luar tuh. Bising cam nmpk beruk..x2..cam beruk nmpk diorg..
Abeh jer citer tuh aku ngn mimi rileks jap tengok citer kangroo yang xley blah. dan xsemena-mena
" perhatian kpd F5 sila turun ke prep anda skunk"
kt prep....

" F3 senyap siket ehh..sekejap jer.."
" okeh skunk nih kiter tnggal 20 org jer..so ak dh ckp ngn pengetua kiter sok gi tman"
"weh3 nk sket air teh"
"syyy!! ummu ngh ckp tuh"
"okeh sok kalo sesaper der mknn bwklaa kiter kmpol"
"eh3.. perkater kalo sok kter gi blik roti cennai"
"hah...YEY!!!" serentak kami bersorak.
itu sumer kejer farah. yang kjap2 "1..2..3.. YAY!!!"

yang xley blahnyer f5 mlm tuh pulun tngk Boys over flower. aku hanya berdaya smpe pkol 1.30 jerkk yang ak ley thn Hajar bley xtido tngk citer tuh..pastuh end up ngn die kebingungan pagi tuh haisyy..hajar..hajar...penangan Gu Jun Pyo..
so mlm tuh tnggu mlm hilang pagi menjelma.....

19 Jun 2009

0 per nk kate?: